Makkelijk en snel bestellen?

Klik hier om naar onze nieuwe webshop te gaan. 
 RMA Procedure retourzendingen DDS 
  1. Retourneren

  1. Wanneer kan ik iets retour sturen?

    Producten welke gerepareerd dienen te worden, schade opgelopen hebben, defect zijn of verkeerd besteld zijn kunt u retourneren. Een verkeerd besteld artikel kan alleen retour gezonden worden als deze nog in de originele verpakking zit en onbeschadigd is. Heeft u als particulier vooruitbetaald? Na het verwerken van uw retour krijgt u het bedrag teruggestort exclusief verzendkosten. Bij een retour als bedrijf krijgt u het bedrag teruggestort minus 10% annulerings- en verzendkosten. Let u wel op dat speciaal voor u bestelde artikelen of maatwerk artikelen zoals geassembleerde kabels, aangepaste antennes en koffer interieurs niet geretourneerd kunnen worden. 

  1. Hoe kan ik iets retour sturen?

    U kunt uw producten alleen retourneren na het aanvragen van een RMA nummer. Dit kunt u aanvragen via online formulier. U kunt dit formulier gebruiken voor het retourneren van producten welke gerepareerd dienen te worden, schade opgelopen hebben, defect zijn of verkeerd besteld zijn. Ook vragen wij u dit formulier in te vullen als u aanspraak wilt maken op uw herroepingsrecht. Heeft u uw RMA nummer van ons ontvangen? Stuur uw retour dan naar het onderstaande adres:

     

    DDS Electronics Europe BV

    t.a.v. Retour/Garantie

    Laagsteen 29

    4815 PH Breda

    Nederland

  1. Garantie en reparatie

  1. Garantie op ons assortiment

    Op alle door ons geleverde producten zit standaard 12 maanden fabrieksgarantie. Op alle kabels, antennes en door ons gemaakte aanpassingen krijgt u ook 12 maanden garantie. Onkundig gebruik en/of door u zelf aangebrachte aanpassingen vallen niet onder onze garantievoorwaarden.

     

    Voor de volledige voorwaarden omtrent garantie wijzen wij u graag naar artikel 12 van onze algemene voorwaarden.

  1. Garantie op onze koffers

    Onze koffers van de merken SK, HPRC en Peli hebben een (beperkte) levenslange fabrieksgarantie. Mocht uw koffer deels beschadigd raken of een onderdeel afbreken dan zullen wij u vragen om een foto te maken van de koffer of het beschadigde onderdeel en deze naar ons toe te sturen. Na ontvangst nemen we contact met u op om het onderdeel of de koffer te vervangen. U kunt foto’s van de koffer en/of het onderdeel sturen naar koffers@ddselectronics.nl.

     

    Het is mogelijk dat we u vragen om het beschadigde onderdeel of koffer naar ons op te sturen. Dit is meestal een vereiste vanuit de fabriek zodat ze de kwaliteit in de toekomst beter kunnen waarborgen.

  1. Retourneren voor garantie of reparatie

    U kunt uw producten alleen retourneren na het aanvragen van een RMA nummer. Dit kunt u aanvragen via ons online formulier. U kunt dit formulier gebruiken voor het retourneren van producten welke gerepareerd dienen te worden, schade opgelopen hebben of defect zijn. Om er zeker van te zijn dat wij u kunnen helpen betreft een reparatie kunt u ons hierover het beste eerst telefonisch of per e-mail contacteren. Er zijn namelijk producten welke wij zelf niet repareren. Heeft u uw RMA nummer van ons ontvangen? Stuur uw retour dan goed ingepakt met het RMA nummer naar het onderstaande adres:

    DDS Electronics Europe BV

    t.a.v. Retour/Garantie

    Laagsteen 29

    4815 PH Breda

    Nederland

 

 


                                                         

HOME

KLIK HIER VOOR HET IN TE VULLEN RMA FORMULIER

Leverings & verkoop en verhuur voorwaarden